לפי דעתי אפשר ללמוד המון מלוגואים של משחקי מחשב ומובייל.
המעצב צריך להתמודד עם אחריות גדולה מאוד.
לדוגמה; הלוגו החדש של Modern Warfare II מסדרת המשחקים Call of duty,
אני מאוד אוהב את המינימליזם פה.
ניתוח של העיצוב:
פונט ריבועי עם זוויות חדות ללא פינות מעוגלות נותן הרגשה כבדה, רצינית ותנועה מדוייקת = מתאים לנושא של לחימה.
ההפרדה של II בעזרת חלל נגטיבי מזכיר את השבלונות טקסט לריסוס: רכבים, משטחים, כבישים וכו'.
הצבע הירוק - ברור שזה צבע צבאי אבל הדיוק של הירוק RGB הזרחני הזה מזכיר את הלוחמה המודרנית כמו ראיית לילה.
וכמובן טקסטורה Grunge כדי להעיד על האופי המחוספס של הנושא.
מה התובנות שאפשר לקחת מפה;
לא לכולם יצא לעצב לוגואים למשחקי מחשב או ליחידות צבאיות חח זה ברור… אבל התובנות נשארות. אפשר ללמוד מהמוטיבים האלה ולקחת אותם לתחומים של עסקים שכן נתקל בהם.
לדוגמה, כל הטכניקות הנ"ל אפשר ליישם על:
חברת מלט, הובלות, בניה ושיפוצים, כמובן ציוד טקטי כמו פיינטבול וכו'.
אז אני מציע לכם - תאספו השראה מכל דבר אפילו אם זה לא תחום שמעניין אתכם כמו משחקי מחשב .
Comments